همه‌جا به حسین شک دارند

مطلب زیر را مادرِ خانم نازلی کاموری از دوستان نزدیک حسین در کانادا لطف کرده‌اند نوشته‌اند. شما هم اگر نوشته‌ای در مورد حسین دارید از قسمت تماس با ما می توانید ارسال کنید.

با زنگ تلفن از خواب بیدار شدم دخترم نازلی بود ساعت را نگاه کردم نزدیک ۲ نصف شب است. نگران شدم. گفتم چی شده، گفت مامان حسین را به آمریکا راه ندادند و دم مرز سرگردان شده پول هم ندارد که بر گردد. ظاهرا، اسمش را گوگل کرده‌بودند و به خاطر مطالب وبلاگش توسط افسرهای آمریکایی سه ساعت بازجویی شده بود و نهایتا اجازه نداده بودن به آمریکا برگرده. گفتم حاضرشو من تا ۲۰ دقیقه اونجا هستم.  وقتی رسیدم دیدم یک دوست مشترک حسین و دخترم منتظر هستند، هر چه اصرار کردم که شما برو پیش خانومت بخواب صبح دانشگاه داری، ما می‌رویم قبول نکرد گفت تنها بدون مرد این وقت شب درست نیست. سه تائی حرکت کردیم. از تورنتو تا نیاگارا بچه‌ها راجع به حسین شوخی می‌کردند و می‌خندیدند.

بعد جدایی حسین از خانومش برای مدت کوتاهی حسین میتوانست از بیمه مشترک استفاده کند و از نیویورک آمده بود دندانپزشکی که دندانش را درست کند که موقع برگشت به آمریکا این مشکل براش پیش آمد. جالبه که همه جا به این بنده خدا برای اینکه بدون سانسور و محافظه‌کاری حرف از عقایدش را می‌زد شک دارند. به هر حال سوارش کردیم و برگشتیم . در راه صبحانه خوردیم و کلی صحبت کردیم. حال این روزها که می گویند حسین جاسوس است خنده ام میگیرد، از کی تا حالا جاسوس بی پول کار می کند و با اتوبوس سفر می رود و پول دندانپزشکی ندارد. به هر حال امیدوارم همه بی گناهان آزاد شوند و عدالت اجرا شود.

2 Responses to “همه‌جا به حسین شک دارند”


  1. 1 هاله مه 29, 2010 در 10:59 ق.ظ.

    امیدوارم هر چه زودتر آزاد شود خانم درخشان. متاسفانه انقدر تعداد بازداشتی ها زیاد شده که مانده ایم کی و کجا رو بگوییم و بنویسیم و بر حال کدام یک بیش تر تاسف بخوریم.

    بلاخره این شب سیاه هم به پایان می رسد.

  2. 2 پریسا مه 30, 2010 در 2:22 ق.ظ.

    اتفاقا من اصلا به حسین شک نداشتم، یک آدم خر از خود راضی که با دوتا کتاب خوندن فکر کرد برای خودش کسی شده. من باید با گوساله یک تفاوتی داشته باشم، بنابر این آرزو می کنم زودتر آزاد شود. مجازات خریت زندان نیست.


Comments are currently closed.




