روح عصیان‌گر حسین

این مطلب ابتدا در وبلاگ گردباد توسط آقای حمیدرضا علاقه‌بند نوشته شده. شما هم اگر مطلبی دارید از قسمت تماس با ما می توانید برای ما بفرستید.

من حسین درخشان دوست دارم. از آن روح عصیان‌گر که دنیای مدرن، دوست دختر پاریسی و شراب فرانسه را ول می‌کند و می‌آید ایران می‌رود توی ری دنبال خانه‌ی نقلی می‌گردد خیلی خوشم می‌آید. من این شورش دوست دارم، این یاغی‌گری که می‌داند اگر بیاید ایران حتمن دستگیر می‌شود و هیچ رحمی بهش نمی‌شود ولی پا می‌شود و می‌آید خوشم می‌آید.

این روزها که خیلی‌ها به این در و آن در می‌زنند که به هر طریقی از ایران خارج شوند، تا بشوند نوکر خارجی‌ها. بازگشت حسین به خاک مادری، خیلی حرف دارد. برای همین است اون خیلی‌ها که با هر ضرب و زوری از ایران خارج شدند متهمش می‌کنند وقایع یک سال اخیر به کارگردانی او است.

من یاد روزی می‌اندازد که پاشدم رفتم سربازی، تمامی بچه‌هایی که می‌شناسم سربازی‌شان را خریدند ولی من حاضر نشدم سربازی‌م با پول طاق بزنم. همین الان هم خیلی‌ها که جرات سربازی رفتن ندارد حاضر هستن ۱۰۰ میلیون تومان بدهند که سربازی‌شان را بخرند، ولی من رفتم سربازی. همان‌طور که هودر آمد ایران.

حسین یک روز آزاد می‌شوی می‌آیی می‌رویم کوچه عربا، روبروی شمس‌العماره می‌نشنیم فلافل می‌زنیم، بعد بد برایت تعریف می‌کنم، می‌دونم چی کشیدی. بهت تهمت زدن توی خانه نیاوران نشسته‌ای کودتای ۸۸ را رهبری می‌کنی. ولی من که می‌دانم زندان خیلی درد دارد و درد از هر طرف بنویسی باز همان است.

حکومت یک سال در تمام رسانه‌ها اعلام کرد كسانی را كه قصد براندازی نظام را داشته‌اند دستگير كرده‌ است. شب عید كه شد، همه آنها را كه عاملان اصلی فتنه (سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده، سعید شریعتی، محمدعلی ابطحی، و…) می‌خواند آزاد کرد، اما حسين درخشان هنوز از نظر حکومت مستحق آزادی نیست! چرا؟ چون از كسانی كه حکومت آنها را برانداز می‌نامد جرمش سنگین‌تر است؟! چون به دامن وطن با پای خودش بازگشته؟! چون از نظر دشمنان، حامی نظام و دولت اسلامی بوده؟! چرا؟

آقای جمهوری اسلامی یعنی حسین درخشان جرمش از محمدعلی ابطحی هم بیشتر است؟! بابا ممدلی را کی آزاد کردید پس چرا هودر آزاد نمی‌شود؟ اگر یک روز حسین درخشان ببینم حتمن برایش خیلی حرف می‌زنم. بهش خواهم گفت: هی پسر من با اسراییل رفتن تو موافق نیستم. ولی این دلیل نمی‌شود که دوستت نداشته باشم.

فوتبال دوباره عالم گیر خواهد شد. جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ آغاز جام جهانی فوتبال است. مسابقاتی که از آن می‌توان به عنوان فستیوالی هیجان انگیز نام برد. فوتبال چه راز و رمزی دارد که میلیاردها نفر را در سراسر جهان معطوف به خود کرده است؟ کاش حداقل می‌دانستم حسین جان طرفدار کدام تیم هستی؟

این عدالت برای حسین درخشان وبلاگ رسمی خانواده و دوستان حسین درخشان برای اطلاع‌رسانی و پیگری وضعیت او است.  هودر بيش از ۶۰۰ روز در زندان است. و ما بيرون زندان «هر روز» منتظرش بوده‌ايم. به قول پدر هودر: اگر از خانواده ما حق آزادی فرزندمان را برای عید دوم هم ندادید، قضاوتش با خدا و وعده ما به روز حساب. لااقل این را بگویید كه حسین و ما قرار است چند روز، چند ماه و يا احيانا چند سال دیگر در این بلاتكلیفی بمانیم؟ نظام اسلامی كه قرار است پناه شهروندان باشد، از عذاب‌ كشیدن یک خانواده منتظر چه سودی عایدش می‌شود؟

داشتم این وبلاگ که خواهر حسین زده می‌خواندم، بعد وسطش یهو یاد این افتادم کاش اسم وبلاگ عدالت برای حسین بود. آخ تنم لرزید. خیلی حس دارد. برای امام حسین (ع) خون خدا هم عدالت الهی تا این لحظه اجرا نشده. و ما منتظر منتقمین خون حسینیم. یا لثارت الحسین.

3 Responses to “روح عصیان‌گر حسین”


  1. 1 محمدرضا مه 30, 2010 در 6:28 ق.ظ.

    اینم بهشت کشف کرده حسین خان که با طرفدانش این کار می‌کنه. آدم دلش برای این بچه آتش می گیره.

  2. 2 دانشجو مه 30, 2010 در 6:32 ق.ظ.

    حسین هم یکی عصیان گری مثل بقیه دهه شصتی ها. کی می خواهد زمانه به نسل سوخته ما رحم کند.

  3. 3 حسین ناهی مه 30, 2010 در 11:34 ق.ظ.

    حسین طرفدار آلمان بود


Comments are currently closed.



این عکس آخرین عکس حسین پیش از بازداشت در حرم شاه‌عبدالعظیم است. بعد از دو سال بازداشت موقت حکم بدومی 19.5 سال زندان براش صادر شده است. ـ


