دستگیری حسین درخشان شبیه قتل‌های زنجیره‌ای است

قسمت های زیر مربوط به حسین از مصاحبه اخیر آقای تقی دژاکام انتخاب شده است:

  • برای خود من جای سوال دارد که چه دلیلی دارد این کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مردم و بسیجی‌ها را زدند، همه با قرار وثیقه آزاد هستند، آن وقت حسین درخشان‌ی که قبل از آمدن‌ش اعلام موضع‌گیری مثبت کرد، باید چنین وضعی داشته باشد.
  • اگر هم قضیه‌ی جاسوسی است، جاسوس‌های بزرگ‌تری که بودند، الان آزاد هستند و حتی نشریه دارند! درخشان حتی جرم‌ش هم معلوم نیست!
  • در عین حال درخشان یک شخصیت سمبلیک هم دارد که اولین وبلاگ‌نویس فارسی و ایرانی هست. گذشته از این‌که من فکر می‌کنم وقتی آقای جعفری از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند و بایکوت می‌شود، در این قضیه هم دست‌های نامطلوبی باشند که نمی‌خواهند این‌ها به دامن کشورشان برگردند.
  • من نگاه بدبینانه‌ی به دستگیری و ادامه‌ی بازداشت آقای درخشان دارم و به نظرم این قضیه مرموز است. یعنی اگر به هر  دلیلی ایشان متهم باشد، مثل بقیه که با قرار وثیقه آزاد هستند و پرونده‌های‌شان هم در جریان است، وضعیت ایشان هم باید این‌گونه باشد. آقای هادی غفاری که مسجدش محل انبار اسلحه بود، در سخنرانی‌اش حتی فحاشی به رهبر انقلاب هم داشته، الان آزاد است و بعد حسین درخشانی که موضع‌گیری مثبت هم داشته… (به تأسف سر تکان می دهد)
  • من فکر می‌کنم همان کسانی که امثال داریوش فروهر را از این کشور گرفتند، حالا می‌خواهند که حسین درخشان به دامن کشور برنگردد. من این را سربسته می‌گویم و مطمئن هم هستم که آدم‌های نابابی دارند این کار را می‌کنند. اینها با متهم‌کردن جمهوری اسلامی در چنین قضایایی، مشخصاً دارند خیانت می‌کنند.
2 Responses to “دستگیری حسین درخشان شبیه قتل‌های زنجیره‌ای است”


  1. 1 Farzad Fattahi ژوئن 26, 2010 در 8:20 ق.ظ.

    یعنی واقعاً کس دیگری نبود که شما از مصاحبه آقای دژاکام مطالبی برای حسین انتخاب کنید ؟ حداقل میتونستید یه توضیحی راجع به سلمان جریری بدهید.

    همه ما دوست داریم حسین آزاد شود، ولی هدف وسیله را توجیح نمیکنند
    ————————————————————
    هرکس مطلبی در مورد حسین بنویسد ما چاپ می کنیم

  2. 2 حسین کمیلیان ژوئن 26, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    با سلام و درود.
    تمام پست های وبگاهتان را کم و بیش خواندم. قصد قبلی برای کامنت گذاشتن نداشتم ولی وقتی امروز دیدم بسیاری از کامنت گذاران گرامی _ در عین بی انصافی و ناجوانمردی _ در حال توهین به حسین و یا رنجش خاطر شما هستند، احساس وظیفه کردم که یه « خدا قوت » به شما عرض کنم.
    با همه ی بی عدالتی ها و تلخی های متعاقبش؛ داریم به اون روز می رسیم که حسین رو بین خودمون حس کنیم. من که امیدوارم و حتی مطمئن که اون هنگامه نزدیکه./


Comments are currently closed.



این عکس آخرین عکس حسین پیش از بازداشت در حرم شاه‌عبدالعظیم است. بعد از دو سال بازداشت موقت حکم بدومی 19.5 سال زندان براش صادر شده است. ـ


